Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, valamint a megrendelési és szállítási folyamattal kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére! 
Üzemeltetői adatok
Cégnév: SLO-VAD Kft.
Székhely: 6722 Szeged, Bécsi krt. 23.
Adószám: 23319677-2-06
Számlavezető Bank: OTP Bank
Számlaszám: 11735005-20550600
Cégjegyzék szám: 06-09-017057
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-81655/2014.
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@sulttea.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 360 5871
 
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg.
A termékek átvételének lehetőségei:
1. Házhoz szállítással
2. PostaPontra történő szállítással
 
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  1. Frupka sült teák
  2. Frupka kiegészítők


 
Termékek vételára
A termékek ára magyar forintban (Ft) vannak feltüntetve. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a szállítás díját. Az elérhető szállítási módokról lejjebb olvashat.

Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben viszont szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet regisztrálnia.
 
A termék megrendelésének menete
Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között válogathat. A termék részletes leírása a terméklapon található, amelyet elér a termék nevére vagy képére kattintva. A terméklapon válassza ki a megfelelő méretet, majd a rendelni kívánt mennyiséget! A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba úgy, hogy a termék terméklapján található „KOSÁRBA" gombra rákattint!
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA" gombot! Nézelődés közben bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a képernyő jobb felső sarkában lévő „KOSÁR" gombra kattintva.
A kosár tartalmának módosítása:
1. A kosárban lévő termékeket törölni a „TÖRLÉS" gombra kattintva tudja.
2. Ha szeretné módosítani a megrendelni kívánt mennyiséget, akkor az új darabszám kijelölése után kattintson a „FRISSÍT" gombra!
Amennyiben nem szeretne további terméket választani, a „MEGERŐSÍTÉS" gombra kattintva tud továbblépni.

 

Amennyiben Ön regisztrált vásárlónk, jelentkezzen be a regisztrált e-mail címével és jelszavával! Ha még nem regisztrált nálunk, akkor a „REGISZTRÁCIÓ" gombra kattintva megteheti. Ha nem szeretne regisztrálni, akkor kattintson a „VÁSÁRLÁS VENDÉGKÉNT" gombra!
A „Kassza" menüben kérem, adja meg számlázási és szállítási címét! Ha már regisztrált nálunk, akkor a számlázási címe automatikusan megjelenik. Ha új számlázási címet kíván megadni, kérem kattintson az „ADATMÓDOSÍTÁS" gombra és adja meg az új adatokat! Ha a szállítási címe megegyezik a számlázási címével, akkor a kis négyzet kipipálásával átmásolhatja az adatokat.
Adatainak megadása után válassza ki a szállítási módot, majd a fizetési módot!
Ha szeretne egyéb információkat közölni velünk, akkor azt megteheti a „MEGJEGYZÉS A MEGRENDELÉSHEZ" rovatban.
Ha kitöltötte az adatlapot, kérem még egyszer ellenőrizze, hogy az adatok megfelelőek-e, majd kattintson a „RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE" gombra!

Miután elküldte a rendelést, az Ön által rögzített e-mail címre megküldjük rendelésének részleteit. Amennyiben valamilyen adatot hibásan adott meg, kérjük írjon nekünk az info@sulttea.hu e-mail címre, és módosítjuk a megrendelését!
 
A megrendelés visszaigazolása
A szolgáltató köteles a vevő részére a megrendelést késedelem nélkül visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
Az automatikus válasz e-mailben küldött visszaigazolás még nem jelenti a szerződés létrejöttét, csupán a megrendelés eladóhoz történő megérkezését igazolja. Így az esetleges készlethiány esetén az eladó nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban látható feltételekkel. A szerződés akkor jön létre, amikor az eladó a megrendelő e-mail címére egy értesítést küld, miszerint a megrendelt árut átadta a futárszolgálatnak.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a teljes vételár visszautalásra kerül a küldő részére.
 
Megrendelések feldolgozása
A webshopban történő megrendelések feldolgozása munkanapokon történik minden nap 15:00 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is természetesen van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a fenti munkaidő lejárta után történik, a rendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben igazolja vissza megrendelését.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők változása miatt ha a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történik előzetes bejelentés nélkül!
 
Általános teljesítési határidő
1, Futárszolgálat által történő házhozszállítás esetén a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.
Amennyiben rajtunk kívül álló okok (beszállítási késedelem, készlethiány) miatt ez nem lehetséges, úgy telefonon vagy e-mailben minden esetben értesítjük Önt!

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetési módja
Amennyiben utánvéttel fizeti rendelését, a megrendelt termék ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot!
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem áll módunkban elfogadni!
 
Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit 1-3 munkanapon belül teljesíti.

A csomagok kézbesítése kizárólag munkanapokon történik.

Amennyiben hétköznap nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
A futárszolgálat csak kétszeri kézbesítést kísérel meg! Az első sikertelen kézbesítési kísérlet után a futár a postaládájában hagy egy értesítést. Az értesítőn fel lesz tüntetve egy telefonszám, amelyen Ön egyeztethet a következő napi kiszállítás időpontjáról.
A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, a csomag a kézbesítési címhez tartozó letéti postára kerül. A megrendelt csomag postai átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre.
Az át nem vett csomagok szállítási költsége a megrendelőt terhelik!
 
Személyes átvétel, információk
Személyes átvételi lehetőségre jelenleg sajnos nincs mód. Amennyiben mindenképpen személyesen szeretné intézni vásárlását, kérjük tekintse meg bolti viszonteladó partereink listáját! Megértésüket köszönjük.
 
Házhoz szállítás díjszabása
A kiszállítás költsége függ a kosár összértékétől, valamint az átvétel és a fizetés módjától:
30 000 Ft-tól a kiszállítás ingyenes,
30 000 Ft alatti megrendelés esetén már bruttó 790 Ft-tól elérhető csomagpontra szállítási, 990 Ft-tól pedig házhoz szállítási lehetőség. Amennyiben az átvételkor szeretne fizetni a helyszínen, abban az esetben a fenti postaköltségen felül + 200 Ft utánvéti díj kerül felszámításra*. A csomagok szállítását a Magyar Posta végzi. *Amennyiben előreutalással fizet, az utánvételi díjat nem kell megfizetnie.
 
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kérjük kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
 

Elállás joga
A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm.rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vásárló által kifizetett teljes összeget, ideértve a kiszállítás költségét is. 
 
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási jogával, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Levelezési cím: 6722 Szeged, Bécsi krt. 23.
E-mail cím: info@sulttea.hu

A Vásárló az elállás határidejében gyakorolja elállási jogát, amennyiben még a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. 

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni elérhetőségeink valamelyikére, 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét kell figyelembe venni.
A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a SLO-VAD Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni! A határidő betartottnak minősül amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt postára adja a terméket (tehát annak nem kell megérkeznie 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló hitelt érdemlően nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik; úgy az utoljára szolgáltatott termék, több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel, kézhezvételétől számított 14. napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
 

Panaszügyintézési lehetőségek ismertetése
Cégünk valamennyi alkalmazottja arra törekszik, hogy mind termékeinkkel, mind szolgáltatásunkkal Ön maradéktalanul elégedett legyen. Amennyiben mégis problémája akadt a rendelésével kapcsolatban, vagy további kérdése van termékünkről, fenti elérhetőségeinken lépjen velünk kapcsolatba, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek!

Amennyiben felvette velünk a kapcsolatot, de nem elégedett termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal, panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím:  6722 Szeged, Bécsi krt. 23
E-mail cím:  info@sulttea.hu
Telefonszám: +36 20 360 5871

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) elérhetőségei:
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf 5.
Telefon: +36 1 391 1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. 
Központi telefonszám: +36 1 459 4800 
Faxszám: +36 1 210 4677 
Az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége az alábbi linken érhető el:
http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület
Neve:
Székhelye:
Telefonszáma:
 
A megrendeléssel szerződés jön létre.
Megrendelése leadásával távollevők közötti szerződés jön létre Ön és a SLO-VAD Kft – mint üzemeltető – között, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet értelmében. A SLO-VAD Kft kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, viszont magyar nyelven köti.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a sulttea.hu Általános Szerződési Feltételeit, továbbá Adatkezelési elveit.

SLO-VAD Kft.
6722 Szeged, Bécsi krt. 23.
Adószám: 23319677-2-06
Cégjegyzékszám: 06-09-017057
Jegyezte: Szegedi Törvényszék Cégbírósága

Köszönjük figyelmét, további jó vásárlást!